söndag 18 oktober 2009

vart är min glass? :(


En av många många anledningar till att det ska bli skönt att flytta
Idag har jag och Dennis bara legat i sängen/soffan och kollat på tv och haft det bra.
Någonstans vid tretiden blev jag sugen på glass, som jag visste att jag hade hemma i min frys,
jättegod dyr ben&jerrys som jag köper ungefär 2 gånger om året, och Dennis var så gullig så han skulle åka hem till mig och hämta den, men kommer tillbaka utan.
Då kommer syskonen upp, mina kära bröder som aldrig har gjort något men alltid är skyldiga,
och oj oj oj vad trött jag är på att inte få ha mina saker ifred, och jag längtar så tills vi
flyttar och vet att inga syskon kan smyga omkring och äta min glass mm.
Puss på mina älskade glasstjuvar till bröder. FY!
cookiedough!

4 kommentarer:

  1. Dumt! För det är den godaste glassen som finns i hela livet!

    SvaraRadera
  2. Eller hur, min och daniels favvo=)

    SvaraRadera
  3. Men gumman de var ju inte dom. Det var ju ingen som spillt kaffe i trappan och nerför hela väggen heller.....:O Ska vi tröstäta glass nån dag :)

    SvaraRadera
  4. Men vi köpte en ny syrran, men jag tror vi käkade upp den med :/ <3

    SvaraRadera