torsdag 15 oktober 2009

Packat&klart. iallafall snart!

NU så är kontraktet skrivet och allt är hundra!
Igår kväll satt vi och kollade igenom dennis alla grejer och skrev upp allt vi har och packade ner allting fint i lådor. Och idag gjorde vi samma sak hemma hos mig, fast jag hade tråkigare saker, massa massa porslin som vi absolut inte kommer ha plats för, så vi bestämde oss för att strunta i det. I tisdags var vi ut till ikea, köpte tv-bänk och soffbord, fast det kanske dennis redan hade skrivit.. Men men, i helgen ska vi iallafall till vår fina lägenhet på födelsedags/halloweenkalas,
hannah fyller 21 och alla ska vara utklädda, någon som har några förslag om vad vi kan klä ut oss till? står lite still i huvudet.
Mina bröder kan verkligen låta och gå mig på nerverna, ska bli SÅ skönt att slippa höra skrik och bank bank i väggarna och PANG PANG på datorn. oj vad jag längtar.
Hehe, Tiki har badat idag, hon tyckte inte om vatten först, men sen var duschstrålen jätteskön och nu luktar hon honung!
Svejs fejs!

6 kommentarer:

  1. Grattis till lägenheten=) men lite typiskt för vi hade tänkt fråga om ni ville ta över våran!!! men men! coolt! vi kommer gärna förbi å fikar nån dag=) kram linda

    SvaraRadera
  2. gunilla.bokstrand@done.se16 oktober 2009 kl. 09:09

    Hejsan svejsan!
    Grattis och lycka till. Jag kommer och hälsar på. Håll hårt i varandra!
    Kram från moster Gunilla

    SvaraRadera
  3. gunilla.bokstrand@done.se16 oktober 2009 kl. 09:17

    ..kom på en grej. Jag var ut och cyklade i söndags och åkte runt bl.a på Pettersberg - det är ju jättefint där!! Hörs//Gunilla

    SvaraRadera
  4. :D jag är så glad!
    Hälsa tiki!

    SvaraRadera
  5. LYCKA TILL!
    Kramizzar Mison

    SvaraRadera
  6. Snälla, snälla vill vara med och fixa lite (som ni vill ha det givetvis). Gardiner å sån´t ni vet. Sen vara gäst i ert lilla hem Julen ni vet....Puss o lycka till<3

    SvaraRadera