måndag 26 oktober 2009

monstertrött!

ikea
Idag vaknade vi runt nio, eller iallafall jag, dennis vaknade halv sju. Tänkte cykla till ica och köpa färskt bröd, men cykeln var hemma hos dennis, så vi gick till honom och tänkte ta bilen, men då hamnade vi direkt på ikea och åt två små pizzor, och gick runt.
Handlade lite krimskrams som behövs till lägenheten, det är nog dags att börja packa snart. På ikea köpte vi påsklämmor, dörrmatta, ljusslinga och nio ramar till dennis blivande verk.
Siv köpte ett ljusfat och ett ljus till oss som hette och luktade julros, mums!
Sen for vi till rusta, där köpte jag en bok och julkort som ska skickas ut till julen, och på willys köpte jag två bordstabletter med söta tomtar på, en "räknanerdagartilljulafton-ljus" och kitkat.
När vi kom hem till dennis åt vi fichandchips och sen gick vi hem till mig och tog en dusch, och avslutade kvällen med bio, vi såg flickan som lekte med elden (uppföljaren till män som hatar kvinnor),den var sådär, den slutade när det hände som mest, lite tråkigt men annars var den ok.
Nu sitter dennis och spelar nhl2010 och jag sitter här lite halvfebrig och ska nog krypa ner och titta på en film, försöka locka med dennis det blir så mycket mysigare då.
HEJSOCHSVEJS!

3 kommentarer:

  1. ikea är bäst

    SvaraRadera
  2. hmhm, julrosfat/ljus finns det någon baktanke med det kan man undra?
    funderar Siv

    SvaraRadera
  3. vad jobbigt det lär bli med flytten och julen så nära varandra!

    SvaraRadera