onsdag 14 oktober 2009

Första packningn!

Hur gör man de här då!? :O

Jaha! Första gången jag skriver nått sånt här men eftersom jag vet att de bara är en som känner till den här bloggen så ska de nog gå bra. Igår fick vi som sagt reda på att vi ska få ta över Hannas gamla lägenhet som är belägen på Pettersbergsgatan 14, vi vart förstås väldigt glada så de första vi gjorde var att bestämma att vi skulle skita i att åka till Stockholm, där vi skulle kolla på en konsert med Joshua Radin och istället for vi ut till Ikea och köpte ett soffbord och en tv-bänk som vi kollat ut några dagar tidigare. Senare på kvällen vart vi överbjudna till våran blivande lägenhet för lite firande med öl och sånt. Sen i morse så vaknade vi där för första gången och de kändes förstås bra de! Efter de så vart de hem till Malin och "laga" lite fryst pizza för att senare fara hem till farfar som fyllde ca 78 år. Sen till sist kom vi hem mig och fick börja rota fram alla mina flytt saker, så vi bar in allt från förrådet och börja slänga ut allt på golvet och pricka av på en lista för att se allt jag redan hade och inte behöver köpa. De var en hel del. Sen packades de tillbaka i kartonger som nu står utspritt i hallen. Packade även ner en del böcker och gamla pärmar med foton från när man var mindre. Sen var de roliga slut. Kanske lite tidigt att börja packa redan nu men de blir min första riktiga flytt så de är lite kul! :) Och imorn då jävlar, då skrivs de kontrakt så hoppas verkligen att de inte händer hända nått dumt innan dess!

Well! Well! De där gick väl ganska så bra tycker jag, så de kanske blir fler inlägg från mig nån mer gång!
Smack!!!

1 kommentar: