torsdag 22 oktober 2009

Film är väl kul !?!


Jaha! eftersom de är ett tag kvar till flytten och så att inte bloggen ska dö ut ett tag så får man väl slänga in lite inlägg om sig själv så länge!
Idag har jag varit duktig och vart iväg och fixat ett nytt gym-kort, de var över ett år sen sist men nu fick jag ett ryck igen. De var lika kul som jag kom ihåg de och riktigt slut var man efteråt, fast skönt slut. Antar att jag körde för hårt när jag fick se ikväll att några små röda streck visat sig på höger axel, jätte fint! Trött, väldigt trött vart man när man kom hem med men nu har de såklart försvunnit. Jag har alltid lika dålig tajming med min trötthet så nu blir de kolla film, blir Ginger Snaps som jag fått som förslag för ett bra tag sen! Sen sova så jag orkar upp och skjutsa Malin till skolan imorn!
Ciao!
//Kate Moss

4 kommentarer: